پورتال انتشارات پیروزان دانش|گروه علمی دکتر رحمانی|کنکور
پورتال انتشارات پیروزان دانش|گروه علمی دکتر رحمانی|کنکور

تطابق سوالات فیزیک کنکور رشته ریاضی و تجربی سال 92 با درسنامه ها و سیدی های اموزشی دکتر رحمانی

لینک دانلود فیلم نمونه تدریس دبیران را در سمت راست سایت قسمت لینک ها می توانید مشاهده کنید

توجه کنید که حجم فیلم ها کم شده تا راحت تر قابل دانلود باشد لذا کیفیت پایین نمونه تدریس ها به این دلیل است

در زیر تطابق سوالات را با درسنامه های اموزشی مشاهده می کنید

ببینید  و خودتان قضاوت کنید ..............

 

لینک دانلود برای رشته ریاضی  http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=c3577973a1edd43ef40b201d5cb2b48f

 

لینک دانلود برای رشته تجربی   http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=879fa218b610af78cdf987cbf9dff5b0

 

کتاب ها و DVD های آموزشی انتشارات پیروزان

رشته ریاضی : فیزیک ،شیمی ، ریاضی پایه ، حسابان ، هندسه پایه ، دیفرانسیل ، هندسه تحلیلی ، ریاضیات گسسته

رشته تجربی: فیزیک ، شیمی ، زیست ، ریاضی ، هندسه پایه

رشته انسانی : فلسفه ، منطق ، ادبیات اختصاصی ، ریاضیات اختصاصی

دروس عمومی مشترک رشته ها : ادبیات ، عربی ، دین وزندگی ، زبان



نظرات شما عزیزان:

raminfalahimehr
ساعت17:31---27 بهمن 1392
سلام. من میخوام در کلاس هاتون ثبت نام کنم.اگه میشه طریقه چطوری است

مصطفی
ساعت14:33---16 بهمن 1392
سلام.ازکجا معلومه که این موسسه هم مثل کنکور اسان است نباشه.من که 5میلیون اونجا خرید کردم وحالا پشیمونم چطور اعتماد کنم؟
پاسخ: بله ، اشتبه شما دوستان این است که به حرف اعتماد می کنید در ضمت ما به شما توصیه می کنیم اول یک قسمت را تهیه کنید بعد از اطمینان کامل بقیه را تهیه کنید


مهتا
ساعت16:23---30 آبان 1392
باسلام و خدا قوت،من سی دی و کتاب دکتر رحمانیرو زمانیکه با آقای احمدی بودن خرید کردم ،البته تقریبا تمام دروس عمومی و اختصاصیرو خریدم ازشون (احمدی) با سیستم شما آشنا نبودم وگرنه حتما به شما رجوع میکردم. چون شدیدا احتیاج به مشاوره دارم و متأسفانه مشاورم چندوقته جوابگو نيستن دیگه خستم کردن چطورمیتونم از مشاوره شما استفاده کنم؟پاسخ:با شماره 09381645169 تماس بگیرید

میلاد
ساعت22:26---12 آبان 1392
باسلام دکتر کوچک زاده من سی دی حرکت شناسی دکتر رحمانی را وقتی که دکتر در موسسه حسین احمدی بود خریدم ایا این سی دی حرکت شناسی با سی دی حرکت فعلی که شامل 10 دی وی دی است خیلی فرق دارد چون من در ازمون 10 اذر کانون از این سی دی حرکت انچنان نتیجه نگرفتم
پاسخ: سلام بله کاملا فرق دارد اقای دکتر یک دهم چیزهایی که در کلاس و دی وی دی موسسه خودشون تدریس کردن در دی وی دی احمدی نگفتن ما برای حرکت شناسی 10 حلقه دی وی دی تدریس داریم بدون هیچ تبلیغ خاصی در اول و اخر سیدی موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: